mandag 11. januar 2010

Vårt nye hus!

Da var det brått blitt en litt større utfordring og finne tid til bloggingen sin ja...
Bøtteknotten freser nå rundt etter alt han kommer over,spesielt ledninger og potteplanter er favoritter!
Nam,nam...Plutselig måtte man støvsuge hver dag viss ikke tar nOeN andre seg av det..Ser for meg at kostholdet til 7 md gamle babyer ikke bør bestå av perler og diverse hybelkaniner som til nå har kost seg i ro og fred i krokene?!...Jaja,det blir da rent av slikt!
 I en 30 års dag i helgen fikk jeg  stukket en lapp i hånden.....

 "HEMMELIG: i løpet av kvelden skal du
skryte MYE og UHEMMET av noe du fikk til jul..."




(Vi har en eminent partystemningfikserinne i gjengen vår som benytter en
 hver anledning til å sette i gang selskapsleker..Blir mye moro av slikt)

Så dette huset vi fikk av verdens beste svigerforeldre til jul ble kveldens samtaleemne til de jeg terroriserte med temaet:




Oppgaven falt seg egentlig ikke så vanskelig, for huset er jo bare nydelig!
Og blir virkelig stemningsfullt med lysslyngen inni! Ser nesten ut som det bor små folk inni der,og det er mørkt hos Pedersen i 4 etg for han er i syden..(Ønsketanken) ;)






Underverket er laget av en dansk glasskunster med navn Inge-Lise Ernst.
HER er en link til hjemmesiden hennes,hun lager også glasskunst av barnetegninger. Hvor en kan sende inn en tegning og få den tilbake som glasskunst! En fin måte å bevare podens første kunstverk på?
Nå skal jeg slynge meg ned i sofaen til nye episoder av 4 stjernes middag halv 8...
Nightings!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar