tirsdag 2. februar 2010

Besøk hos Ofelia!


(mitt syn på Ofelia butikken!!)


I forrige uke var jeg og min gode venn som vet hvem hun er på besøk hos Ofelia!
Ah....Så mye fint de hadde ja!Det ble litt i posen...



 denne nydelige tunikaen som jeg fant på salg til 299,-




Sjablong jeg skal ha på kjøkkeveggen..Når jeg bare får malt...



I tilegg til en deilig ansiktsmaske jeg skal unne meg..
Bra med naturlige ingridienser og luddig at den var i pulverform!
(skal blandes med vann før bruk..)





Dette sjalet var også på salg..Fiiine sjalet...Brukt masse allerede...
(fant ik bilde på nettbutikken..)


Virkelig verdt et besøk!Bare stemningen i butikken er jo deilig..
Må være deilig å jobbe der og være omgitt at fine ting hele dagen..


Bilder hentet fra nettbutikken til Ofelia


Ha en fortsatt nydelig vinterdag!





3 kommentarer:

  1. Ja det er en deilig butikk=)!!! Jeg bor bare 3 min unna butikken;)! Neste gang du er på Askøy får du gi en pip;)!

    Klemmer!

    SvarSlett
  2. Meg igjen;)! Selvsagt vet jeg hvilken bok du snakker om;)....jeg har lest alle 4 bøkene 4 ganger nå...kremt;)! Du kan bare glede deg=)!!! Personlig liker jeg best bok 3 og 4!
    En super duper helg til deg!!

    Klemmer!

    SvarSlett
  3. He,he...Hadde problemer med å legge boken fra meg i går kveld ja...Mon tro om jeg må skaffe meg nummer 3 asap..Min kjære får klare seg selv i kveld...Jeg skal lese!!Good helg til deg og!

    SvarSlett